2014. március 2., vasárnap

136. bejegyzés: Márciusi körömkihívás - Chevron :)


Új hónap, új kihívás. :)
Elkezdődött a tavasz, a virágok lassan virítanak, süt a napocska.. nem is tudom mióta vártam már erre. :3 
Isabella új kihívást indított. Volt már a januári kihívás és a február is, mi is következhetne ezután, mint a márciusi. :)
Az első témától bevallom féltem, mert utálom a ragasztószalagos körmöket, mert nincs türelmem, ahhoz, hogy megvárjam amíg megszárad a lakk, ezért mindig elrontom. :/ De most megvártam.. türelmes voltam és sikerült. Készítettem sablonokat, kiméregettem, hogy milyen széles legyen a V-alakú ív a körmeimen. Először csak a mutatóujjamra készítettem el, aztán megcsináltam a többire is. :)
Nem lett a kedvencem, de annyira rosszra sikerültnek sem mondanám. :)











4 megjegyzés:

  1. Egyszerű, de nagyszerű! nekem nagyon tetszik. :) A színeket is jól eltaláltad! ;)

    VálaszTörlés
  2. Szép lett , nekem is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena