2017. augusztus 29., kedd

759. bejegyzés: ManiCute - Páva


Sziasztok!
A ManiCute eheti témája a páva volt. Még egyszer nagyon régen készítettem egy manikűrt páva címszó alatt, de magamtól eszembe sem jutna ilyesmi. Azért is jók ezek a kihívások, mert az ember átlépi közben a saját határait. :)
Nagyon szokatlan színekkel dolgoztam, sajnos nyár lévén túl sötétnek is éreztem, így hamar le is mostam. A középső ujjamon és a gyűrűsujjamon a körmeim feketék lettek, ezekre készítettem nyomdamatricát a BPS BP-75-ös lemezéről a BP zöld nyomdalakkjával, a pávatoll közepét arannyal és egy Lora kékes-lila lakkal festettem ki. A kékes-lila lakk a többi körmöm alapja is, amelyekre még mintáztam a zöld nyomdalakkal is legyezőecset segítségével. 




3 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena