2017. augusztus 15., kedd

756. bejegyzés: Szabadkezes indián manikűr


Már nagyon régen készítettem szabadkezes manikűrt. Ezért most kapóra jött, hogy a Born Pretty Store megkért, hogy válasszak egy ecsetet is a mostani tesztcsomagomba. Mivel valami nagyon nyárit szerettem volna, ezért élénk színeket használtam és mivel nem akadt semmi ötletem, ezért egy nagyon régi, 2014-es manikűrt alkottam újra. 


A régi bejegyzést róla ITT olvashatjátok. (Bizony, már ilyen régen is itt garázdálkodtam. :D) A zöld lakk, amit használtam ráadásul ugyanaz maradt.  





És, akkor mutatom is az ecsetet, amivel készült. Puha szőre van és a vége elég hegyes, ahhoz, hogy szép vonalakat lehessen vele húzni. Évek óta szemezek amúgy ezzel az ecsettel, mert mindig megcsodáltam a felhasználói képek között a manikűröket, amiket alkottak vele. :)





Ha ki szeretnétek próbálni az ecsetet, akkor ITT megrendelhetitek. Ha használjátok az MFSQ10 kódomat, akkor 10% lejön a vásárlásotok összegéből. :)


3 megjegyzés:

  1. De szép formájúak a körmeid! A mani is nagyon tetszik, szeretem ezeket a színeket együtt, a minta meg tökéletes. Amikor megláttam, mennyi poszt van, pont az ugrott be, hogy te jó ég, mióta blogolsz lelkesen, nagyon kitartó vagy!!

    VálaszTörlés
  2. gyönyörű mani lett, a körömformád tényleg csodaszép, nagyon irigyellek hogy ilyen hosszúra megnő minden erősítés nélkül (úgy értem géllakk vagy zselé nélkül) én mondjuk nem igen szoktam festegetni kézzel, ezt a mintát is biztos stamping decal-lal oldottam volna meg :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép a manikűr! Ilyen vékonyka ecsettel már én is szemezek egy ideje,előbb-utóbb beszerzem.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena