2017. augusztus 15., kedd

755. bejegyzés: Born Pretty Store folyékony lehúzható körömágyvédő és csipesz


Sziasztok!
A Born Pretty Store tesztcsomagomba ezúttal kértem olyasmit is, ami nem feltétlenül a körömdíszítéssel kapcsolatos. Egy duóról volna szó, ami egy lehúzható folyékony körömágyvédőt és egy hozzá tartozó csipeszt tartalmaz. 

A sort kezdeném a körömágyvédővel. Hihetetlenül kellemes csalódás volt nekem ez a termék, mivel volt már ilyen BPS-es körömágyvédőm, viszont az nem ilyen zselés volt, mint ez, hanem teljesen darabokban vált le, ezért nagyon vastagon kellett kenni és még úgy sem működött normálisan a dolog. Ez, ahhoz képest egy csoda, teljesen lehúzható egyben. :)



Az üvegcse egyszerű, téglalap alakú. Az ecsete is egyenesre vágott. 

És a működés: 
Lekenjük vele a körömágyunkat. Amikor felkenjük még fehér, viszont, amikor megszárad már átlátszó és teljesen latexszerűvé válik. Így le tudjuk húzni és minden szép tiszta lesz. A száradásra kb. 2-3 percet kell várnunk. :)

A duó másik fele pedig egy gyönyörű csipesz, ami alkalmas a latex leszedésére. Ezen kívül én még használtam nyomdamatricák leszedésére is a nyomdapárnáról. 








Nos, ők ketten nagyon szuper termékek. Ha ti is ki szeretnétek próbálni, akkor ITT megrendelhetitek. Ha használjátok az MFSQ10 kódomat, akkor 10% lejön a vásárlásotok összegéből. :)

1 megjegyzés:

  1. Elfogyott a bőrvédőm, azóta nem is nyomdázok. Én is azt szeretem, amit egyben le lehet húzni, ez biztos jó cucc.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena