2017. augusztus 15., kedd

752. bejegyzések: ManiCute - Márvány


Sziasztok!
A ManiCute heti témája a márvány. Kicsit megijedtem, mert nem tudtam, hogyan tudok majd ennek a feladatnak eleget tenni. De elárulom, hogy végül sikerült. Anno készítettem egy türkizes manikűrt, amit ugyanezzel a technikával készítettem. A technika neve water spotted. A vízbe cseppentjük a lakkot aztán ráfújunk valamiféle spray-vel, amitől szétválik a lakk a víz felületén. Aztán a körmünket belenyomjuk a vízbe és készen is van a minta. A körmeim alapjaként az AVON Rain washedjét és a MODA gel effect 31-esét használtam. A világos körmeimre készítettem el a márványmintát fehér és fekete lakkal. :)








2 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik, bár annyira nem vagyok oda a márványmintáért, mindig a konyhapultok vagy sírkő jut róla eszembe, de ez az Avon lakk csodaszép, meg kellene vennem.

    VálaszTörlés
  2. water spotted!! végre tudom a technika nevét :'D én is azzal próbálkoztam sokat, de sose sikerül szépen, nem tudom mivel kellene lefújnom, próbáltam már hajlakkal, vízzel és körömlakklemosóval, de egyikkel sem szép az eredmény... :S te mivel fújtad le?

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena