2017. június 30., péntek

740. bejegyzés: BP-L048-as nyomdalemez


 A legutóbbi Born Pretty Store tesztcsomagomba kértem egy elég nyárias mintázatú nyomdalemezt. Legalábbis nekem az ilyen azték/tribal minták elég nyárinak számítanak, mert leginkább élénk színekkel tudom elképzelni őket. A lemez elosztása elég kreatív, van rajta minden mindenhol, nem az a megszokott soros elrendezés. Nagyon szuper mintái vannak és a lemez is jó minőségű.





Természetesen manikűröket is készítettem a lemezzel. Ezeket fogom most nektek megmutatni. :)




Jelenleg is ezt a manit viselem. Már 2 napja rajtam van és még nem érzek késztetést arra, hogy leszedjem, mert nagyon tetszik. A körmeim alapja az AVON Lemon sugar lakkja. (mostanában mindig AVON... én sem tudom miért, csak tetszenek :D) A gyűrűsujjamra díszítésképpen tettem a Born Pretty Store ezüst holografikus porból. A középső ujjamra pedig nyomdamatricát készítettem. A mintát az AVON Citronized lakkjával és az Orange you crazy-vel festettem ki. 




Ezt a manikűr már láthattátok. A bejegyzést róla ITT elolvashatjátok. :)


Itt a gyűrűsujjamon az alap az AVON Sheer shimmer lakkja, a többié pedig az Oriflame Fuchsia Allure lakkja. A mintát színátmenetes nyomdázással készítettem. A hiba az, hogy mind a két mintás ujjamon van még minta az úgy nem látszó területeken is csak kicsit elnéztem a lakkok árnyalatait és nem látszik sajnos. De nekem amúgy így is tetszett. :)




Ha tetszettek a manikűrök mintái vagy a lemez, akkor ITT elérhető. Ha szeretnétek megrendelni, akkor az (MFSQ10) kódomat használva 10% lejön a vásárlásotok összegéből. :)


3 megjegyzés:

  1. Mindegyik nagyon szép, nem is tudom, melyik tetszik jobban, pedig a lemez annyira nem is fogott meg. Jó színei vannak az Avonnak mostanában.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orulok, hogy tetszenek! :) Tenyleg nagyon jo szinek vannak mostanaban. :)

      Törlés
  2. erre a lemezre én is nagyon vágyakozom, a mani is szuperek lettek :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena