2017. június 22., csütörtök

736. bejegyzés: ManiCute - Unikornis


Sziasztok!

Igyekszem bepótolni a kihívásos elmaradásaimat szépen sorban. A sort kezdtem a ManiCure unikornis témájával. A manikűrt, amit készítettem nem először alkottam meg. Már egyszer az egyik barátnőmnek ugyanezt megcsináltam, csak neki sellőpor nélkül. A körmeim alapja az AVON pastel pink lakkja. A gyűrűsujjamra készítettem nyomdamatricát, amit a Born Pretty Store-tól tesztelésre kapott Harunouta unikornisos lemezéről választottam. A nem mintás körmeimet pedig sellőporral díszítettem. :)








Ha valakinek tetszene esetleg a minta, az épp nálam tesztelésen lévő Harunouta L045-ös lemezével készítettem. ITT meg tudjátok rendelni, ha szeretnétek. Az MFSQ10 kuponkódommal pedig 10% kedvezményt kaphattok belőle. :)

2 megjegyzés:

  1. jó a pastel pink a sellőporral, ez a lakk nekem is megvan, kipróbálom majd én is :) cuki mani lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem fura egy kicsit, mert ez kek hatasu sellopor, de hat ez ilyen lett.. Szupi lakk, probald ki! :) Koszi! :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena