2016. június 27., hétfő

666. bejegyzés: Manikűrvadász 26.


Sziasztok lányok! Ma végre újra Manikűrvadászozunk, mely már a 26. fordulóját éli meg. :)
A mostani házigazda Thimmyke volt, aki lebonyolította a játékhoz szükséges dolgokat. Egy olyan lányt kaptam páromnak, aki a játék során már volt párom a karácsonyi fordulóban. Ő Melcsi és a blogja, mely a Nails are my yoga nevet viseli. 

A választásom erre a manikűrre esett:


Hatalmas kedvenceim a virágos manikűrök, főleg a rózsásak, ezért nem csoda, hogy ezt a manit választottam a vadászaton. 

Miközben újraalkottam nagyon sok dolgot sikerült megváltoztatnom. Én nem szabad kézzel festettem, hanem matricát használtam a manikűrhöz, aminek az alapszíne rózsaszín. A többi körmöm pedig fehér, amihez egy különleges megoldást használtam: a BP-L013-as lemezről nyomdáztam cikk-cakk mintát. A matrica, amit használtam a Born Pretty Store-tól érkezett tesztelésre egy négyes csomagban, itt most a C173-as számút használtam.








Ha tetszik a matrica, akkor ITT tudjátok megvásárolni. Ha pedig használjátok az MFSQ10 kódomat, akkor 10% lejön a vásárlásotok összegéből. :)





25 megjegyzés:

  1. Meg sem lepődtem a virágokon, csinos manikűr! Nagyon szeretem én is a virágmintát, meg a cikkcakkot is!

    VálaszTörlés
  2. Bár az enyémhez képest más lett (pozitív értelemben), nagyon-nagyon tetszik az eredmény! 😍❤

    VálaszTörlés
  3. Wow! Pastell rose pincess mani! :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon szuper lett a manikűröd :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett a manikűr, jól mutat a virágokhoz a cikkcakk. (-:

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik, ahogyan a saját ízlésedhez alakítottad, tetszik :-)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon bájos és csajos manikűrt készítettél! :)

    VálaszTörlés
  8. Odavagyok ezekért a virágos manikűrjeidért, annyira bájosak, csajosak, és nem mellesleg hihetetlen profi munkákat adsz ki a kezed közül! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagyon orulok! :) A profi meg messze all, de koszonom szepen! :)

      Törlés
  9. Gyönyörű! Engem minden virágos manikűrrel le lehet venni a lábamról! :)

    VálaszTörlés
  10. Juj, ezt megint nagyon eltaláltad! *-* A fehér chevron szuper ötlet volt!

    VálaszTörlés
  11. Bár más lett mint Melcsié, de nagyon tetszik a te verziód is. A virágok és a chevron nekem is nagy kedvenceim!

    VálaszTörlés
  12. Szia! Nem találom az eredeti manikűr linkjét a bejegyzésben. Kérlek, küld el e-mailben v FBn a linket, mert csak így tudom a manikűrödet hozzáadni az összefoglalóhoz.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena