2016. június 27., hétfő

665. bejegyzés: Pearls and roses


Ez a manikűr a specialitásaim közé tartozik, vagyis a rózsaszín virágos körmök közé. Matricát használtam a rózsamintához, EBBŐL a Born Pretty Store-os 4-es csomagból választottam a C172-est. :)


Minden körmöm alapja egy rózsaszín Glamour lakk, amire a gyűrűsujjam és a középső ujjam kivételével használtam minden körmömön egy Jollie France csillámos lakkot. A két kimaradt körmömre került fel a matrica. A középső körmömet egy kicsit megbolondítottam úgy, hogy a matricát félkör alakban kivágtam és erre a részre félgyöngyöket tettem. :)






Ha megtetszett a matrica, akkor ITT tudjátok megvásárolni. Ha pedig használjátok az MFSQ10 kódomat, akkor 10% lejön a vásárlásotok összegéből. :)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki. Szép lett :)

    VálaszTörlés
  2. Csinos, nagyon rád jellemző mani! Szépek ezek a rózsák.

    VálaszTörlés
  3. Szép lett,de nekem a gyönygyök már soknak tünnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom! :) En sem igy terveztem.. Fele ennyi gyongyot akartam ratenni, de csak pakolgattam es ez lett a vege.. Eleg elvetemult lett igy, de hat mar igy maradt. :D

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena