2016. június 22., szerda

659. bejegyzés: Colorful feathers


Ezt a manikűrt a Lady Queen webshopból való BC3-as lemezzel készítettem. 
A koncepció hasonló a mostani kedvenc felállásomhoz, ami az, hogy a minta a gyűrűsujjon van a középső ujjon pedig egy csomó kövecske. :)

Ez a manikűr azzal a mintával készült, ami miatt szerettem volna ezt a lemezt. A második sor utolsó mintája két tollacska. Hatalmasak ezért kb. a fele fért rá a körmömre, bár az én körmeim alapból nagyon minik. Na, ebből a mintából készítettem egy matricát. Water colour technikával kiszíneztem a tollakat különböző élénk színekkel és ehhez passzoló strasszokat tettem a középső körmömre. Az alap mindenhol fehér, amire egy rétegben használtam egy Da Vinci glitteres lakkot. :)




Ha megtetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megvásárolni. Ha pedig használjátok az NOLC15 kódomat, akkor 15% lejön a vásárlásotok összegéből. :)

6 megjegyzés:

  1. Még mindig gyönyörű *-* Most jöttem rá, hogy ilyen kerek neon szegecseket nyertem tőled :D

    VálaszTörlés
  2. Annyira szép ékszereket tudsz csinálni a szegecsekből és a kövekből, hogy öröm nézni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imadom az ilyen "ekszereket". Orulok, hogy neked is tetszenek! :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena