2016. június 21., kedd

658. bejegyzés: Color-change floral nail art


Két Born Pretty Store tesztelni valót is belefoglaltam ebbe a manikűrbe és bejegyzésbe. Ugyanis a virágos matricák közül az egyiket teszteltem, amihez körítésképpen a színváltós lakkomat használtam. :)

A matrciákat a középső ujjamon és a gyűrűs ujjamon alkalmaztam fehér alapon. A többi körmömre a színváltós lakkot kentem fel, amire fehérrel nyomdáztam a Hehe 004-es lemezéről. :)


Ez lenne a matrica, ami EBBŐL a négyes csomagból való, a 174-es számú. Nagyon szuper szerintem. A matrica alapja is fehér és egy kicsit vastagabb a sima BPS-es matricáknál. :)








Ha tetszik a matrica vagy a lakk, akkor a matricát ITT, a lakkot pedig ITT tudjátok megvásárolni. Ha pedig használjátok az MFSQ10 kódomat, akkor 10% lejön a vásárlásotok összegéből. :)


8 megjegyzés:

  1. gyönyörű lett ez a manikűr! nagyon harmonizálnak a színek! *-*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó! Főleg a színváltós lakk, nekem is van pont ilyen pink-fehér, csak nem BPS a márkája.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom! :)
      Imadom a szinvaltos lakkokat! De ez sem BPS markaju hanem valami mas onnan. :D

      Törlés
  3. Nagyon szuper a manikűr. :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena