2016. június 20., hétfő

657. bejegyzés: Colorful nail art


Az elmúlt időben megkedveltem az olyan manikűröket amelyben a koncepció az, hogy a gyűrűsujjamon van a minta, ami általában elég "csicsás", a középső ujjamon pedig nagyon sok kövecske. 

Ez alapján készült el ez a manikűr is, amit a Lady Queen webshoptól kapott BC-03-as lemezzel készítettem el. Amíg alkottam úgy éreztem magam, mintha egy felnőtt kifestőt színeznék éppen csak nagyon mini kiadásban. De nagyon élveztem, az tuti. :)

A körmeim alapja fehér és erre használtam a BPS "kaméleon porát", a középső ujjamon a kövek Ebay-ről származnak. A gyűrűsujjam kapta a nyomdázással készült matricát, amit sok-sokféle lakkal színeztem ki, de a főszereplő a neon sárga. :)






Ha esetleg tetszik a minta, akkor a lemezt ITT tudjátok megvásárolni. Ha pedig használjátok az NOLC15 kódomat akkor 15% lejön a vásárlásotok összegéből. :)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena