2016. május 21., szombat

651. bejegyzés: Lady Queen Water Decals


Nemrégiben kapcsolatba kerültem a Lady Queen Beauty csapatával is. Tőlük is választhattam termékeket tesztelésre. Két nyomdalemezre és erre a mesés vizes matricára esett a választásom. 
Mostanában nagyon rájuk vagyok kattanva.. A BPS-től is egy 10 darabos csomagot választottam legutóbb, ami még mindig folyamatban van. 

Részt vettem az AVON Instagram-os nyereményjátékán, amin ugyan sikerült nyernem, de nem ezzel a manikűrrel. 8 manit készítettem összesen és ez volt az utolsó. Mindenképpen szerettem volna egy virágosat is készíteni. Turkáltam a "tesztelős" kosaramban, aztán ez a matrica akadt meg a kezemben, tudatában annak, hogy a kertünkben már majdnem minden rózsabokor virágba borult, így a fotózásnál kapóra jöhet. :)


ITT tudjátok megkukkantani a matricákat. Választani lehet közülük, az én választásom a BLE1740-es számozásúra esett. 

Az AVON lakkjaim közül kettőt használtam fel ennél a manikűrnél: a mutatóujjamon és a középső ujjamon az alap az új Sheer Shimmer lakkom, a többi körmömön pedig egy régi, már majdnem 3 éves lakk, a Sprightly Mint. A Sheer Shimmer-es körmeimre transzferáltam fel 2-2 matricát, a gyűrűsujjam pedig kis kövekből és gyöngyökből kirakott masnit kapott. :)






Ha megtetszett a matrica, akkor ITT tudjátok megvásárolni. Ha pedig használjátok az NOLC15 kódomat, akkor 15% lejön a vásárlásotok összegéből. :)

8 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos manikűr! Gratulálok a nyereményhez is, várom róla s a képet, beszámolót. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom! :) Ha megerkeznek biztosan lesz rola bejegyzes. :)

      Törlés
  2. Nagyon szépséges lett! Itt is gratula a nyereményhez :)

    VálaszTörlés
  3. Nyertél? :D
    Szívből gratulálok, megérdemelted, hiszen csodálatosan lakkozol, díszítesz.
    Káprázatosan szép lett ez a mani is, milyen jól párosítottad a színeket, és a vizesmatrica eszméletlen jól illik az új Avon alaphoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sikerult nyertem. :) Koszonom szepen! :)
      Orulok, hogy tetszik a manikur! :)

      Törlés
  4. Gratulálok!!! Ez a manikűr is jól néz ki, bár nem stílusom a gyöngyös. Mostanában én is szeretem a rózsamintát, ez új kattanás nálam, eddig nem szerettem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom szepen! Orulok, hogy tetszik! En is imadom a rozsakat! A rozsamintat szeretni kell! :D

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena