2016. május 20., péntek

650. bejegzés: AVON shimmer lakkok


Az előző hónapban rendeltem az AVON katalógusból az új Shimmer lakkok közül hármat. Először nem tudtam, hogy ezek újak, mert bár még nem láttam a katalógusban ezelőtt, nem hallottam róla, hogy lesznek új lakkok. Én pedig szeretem lecsekkolni a neten előre a lakkokat mielőtt megvásárolom, főleg az AVON-osokat. Hát hiába kerestem nem találtam róla semmit, így elhatároztam, hogyha megérkeznek készítek egy bejegyzést róluk. Már kb. két hete itt hevernek a képek a gépemen, de rosszul osztottam be az időmet és nem jutott belőle a blogra is, körmöt azt sokat festettem, de a blogozás már nem jött össze. Így amíg nem írom meg az összes tervezett maniról a bejegyzést addig blogolás lesz, nem körömfestés. :) 
Eleni már írt egy bejegyzést az egész kollekcióról, azt ITT megnézhetitek. :)


Az én választásom a következő három lakkra esett: Sheer Shimmer, Lavender Shimmer és Pink Shimmer.
Nekem személy szerint nagyon tetszik ez a csillámos finish, imádom mindegyiket. :)



Nekem a színe szerint ő lett a kedvencem. Oda vagyok az ilyen "sheer" lakkokért. A sheer love is az egyik kedvencem lett. A baj csak az ezzel a szerelemmel, hogy az ilyen színű lakkok általában nagyon rosszul fednek.. Ez a lakk is 3 réteges és hajlamos a csíkozódásra. :( 
A tartósságról annyit tudnék mondani, hogy 2 napig volt rajtam, ez idő alatt nem sérült. Nálam ez is jó, mert hamar kopnak rajtam a lakkok. :)


Fehér alapban van egy kis rózsaszínes beütés, ez az alap telis-tele van ezüst pelyhekkel. IMÁDOM! 
Az állaga mindegyik lakknak egyforma, éppen megfelelő se nem túl folyós, se nem túl sűrű. 


Az ecset a szokásos AVON ecset. Széles, hosszú, egyenesbe vágott. Viszonylag könnyű vele dolgozni. 







Nagy szerelem lett köztünk ezzel a lakkal is. Lila alapban vannak ezüst pelyhek. Anyukám kedvence is lett egyben, mert az ő kedvence a lila szín, de ezekkel a pelyhekkel duplán imádja. :) Felkenve már egy vastagabb rétegben fed, de én megszokásból mindig használok kettőt minden lakkból, így én két vékonyban kenem. :)


A lakk állaga itt is szuper. A tartósságról pedig nem tudok mit mondani sajnos, mert csak egy napig volt rajtam, ezalatt nem sérült természetesen, :)







Ez az a lakk, amivel nem láttunk nagy barátom, sajnos. Nálam ehhez a pink színhez fejben nem illik ez a shimmer dolog.. Krémes finishel jobban tetszene. De azért, így is tetszik. :) Már egy rétegben ez is fedne, de én azért használtam kettőt. :)



Az állaga és az ecsete is megegyezik a többi kettővel. A tartósságról pedig itt sem tudok mit mondani, sajnos. 








Nos, hát ennyi lenne...
Nektek mi a véleményetek az új Shimmer lakkokról? Tetszenek? :)





10 megjegyzés:

  1. A világos nekem is tetszik, elegáns, a többi az nem az én színem.

    VálaszTörlés
  2. Nekem a lila nagyon tetszik,főleg,hogy a kedvenc színem,de a többi is szép.

    VálaszTörlés
  3. Nekem csak egy dolog nem tetszik ezekben a lakkokban, hogy lemosáskor az egész kezem csillog :) A rózsaszínt próbáld ki nyomdázáshoz, szerintem ez is működni fog, mint a Berry. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, meg elegge meg is kell szenvedni azzal a lemosassal.. :D Koszi a tippet! Ki fogom majd probalni, ha lesu ra alkalom. A Berry-t pedig megveszem majd legkozelebb, mert kepek alapjan az is megtetszett. :)

      Törlés
  4. Szépek, és nekem a lila a kedvenc a képeid alapján. (-: Ha találkozom velük a katalógusban, szerintem bevállalom a lilát. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orulok, hogy tetszenek! Szerintem megeri beszerezni. :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena