2015. október 13., kedd

567. bejegyzés: Körmös technikák kihívás - Saran wrap



A körmös technikák kihívás utolsó előtti témája a saran wrap technika, ami az egyik kedvencem. Nagyon egyszerű elkészíteni. Kétféleképpen próbáltam már én személy szerint. Mindkettőhöz szükségünk van folpackra. A különbség annyi, hogy az egyikben először a körmödre fested a lakkot aztán ütögeted szét a folpackkal, a másikban pedig a folpackra kened a lakkot. Nos, nekem a második jobban bevált, de ez a mani az első verzióval készült.

Színek terén eléggé mellényúltam, mert alig látszik valami a technika alkalmazásából. :( Fogtam egy rakás holo lakkot és velük készítettem el a manikűrt, de a színek nagyon egybeolvadnak sajnos. Egy fekete BP-s homoklakkal festettem meg a mintát és egy vékony ecsettel.

Amúgy szerettem a manikűrt annak ellenére, hogy a technika nem nagyon észrevehető benne. :)







Ti hogy álltok a technikával? 
Szeretitek? Próbáltátok már? :)




14 megjegyzés:

  1. Szép lett! (-: Nagyon szépen festetted rá a mintát. (-: Én ez előtt egyszer alkalmaztam csak, valahogy feledésbe merült..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom szepen! :)
      Szupi technika amugy, de en is mindig elfelejtkezem rola.. Nagyon ritkan jut eszembe. :/

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszik,saran wrap ide vagy oda. Annyira ügyes vagy... *-* Én biztos nem tudnék kézzel ilyeneket festeni. Mesés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon orulok, hogy tetszik neked! Koszonom! :))) :*
      Dehogynem tudnal! Csak sok-sok gyakorlas es menni fog! En is igy indultam neki ket evvel ezelott, hogy tuti nem tudnek megfesteni semmit... De te az en ket evvel ezelotti enemhez kepest nagyon ugyes vagy, ugyhogy csak csinald hejj, mindent bele! ;) :*

      Törlés
  3. Csodás lett! Teljesen tündéres a sok holo lakknak és a mintának köszönhetően :)

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép lett! Azt hittem, hogy nyomdáztál rá,annyira tökéletes lett :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom szepen! :)
      Azert nem lett tokeletes. A tokeletstol messze all. :)

      Törlés
  5. Nekem is rettenetesen tetszik. :)

    VálaszTörlés
  6. Azt a mintát kézzel festetted? Azt hittem nyomda O.O Profi vagy, nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezeket kezzel. A profitol meg messze all, de koszonom szepen! :))))))

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena