2015. október 11., vasárnap

565. bejegyzés: 52 WNAC - Leaves


Az 52 hetes kihívás heti témája a levelek. Amikor a kihívást terveztem, akkor természetesen az őszi színes levelekre gondoltam. :)
Az éven már volt egy ilyen mani, úgyhogy ezt nem tudtam olyan nagy lelkesedéssel már elkészíteni, de azért igyekeztem, bár a végeredménnyel egyáltalán nem voltam megelégedve. Sajnos, hatalmas időhiányban szenvedek, el sem tudom hinni, hogy ilyen gyorsan repül az idő és mennyi mindent kellene még csinálnom.. :( Úgyhogy nem is tudtam újabb manikűrt alkotni erre a hétre és ez egy ideig még így fog menni. Remélem minél hamarabb átvészelem ezt az időszakot és lesz időm azokra a dolgokra is végre, amit tényleg csinálni szeretnék. :/



4 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena