2015. augusztus 10., hétfő

523. bejegyzés: Tribal 11


A BPS- től rendeltem a leértékelt lakkok közül már többször is. Most is megtámadtam ezeket a Tribal márkájúakat, mert többet is kinéztem már belőlük. Az előző körben egy ehhez nagyon hasonló lakk is volt a csomagomban, de az sárgább arany színű. Ő a 12-es számot viselte, ez pedig a 11-es. Hm, milyen meglepő. :D

Nos, igazából, amikor megrendeltem nem gondoltam, hogy ennyire fog tetszeni felkenve, de amúgy imádom! Amúgy is nagy szerelmese vagyok az arany színnek és lakkok terén nagyon nehéz megtalálni belőlük a tökéleteset. Na, azért nem mondanám, hogy ez a tökéletes arany lakk, de szépnek megteszi. 

Csillámos lakk lévén napfényben gyönyörűen csillog és fénylik. Mivel lefényképezhetetlen volt így mindenképpen készítettem egy rövid kis videót a szikrázásáról.
A körmeimre két réteget kentem fel a lakkból és közepes gyorsasággal száradt meg, semmiképpen nem mondanám lassúnak. Az ecsete szögletes és széles, nem a legkönnyebb vele dolgozni, mert egy kis odafigyelést igényel, de ennyi kell is szerintem. :)





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena