2015. május 22., péntek

473. bejegyzés: Born Pretty Store nail art brushes TESZT


Az utolsó, vagyis a 4. termék, amit tesztelésre választottam a Born Pretty Store-nál, az egy 3db-os körmös ecsetszett volt.
A csomag 3 ecsetet tartalmazott és mind más hosszúságú. Mindegyik ecsettel felírtam az ecset számát, húztam vonalakat és rajzoltam egy szívecskét is. :D

NO. 1


Ez a legrövidebb szőrű ecset, a piros színű. Ő húzza szerintem a legvastagabb vonalat. A szívecskét is nehéz volt vele megfesteni számomra és az O betűt meg főleg. Vastagabb vonalak megfestésére mindenképpen jól szolgál, de ha vékony vonalat szeretnénk húzni, akkor a másik kettő szerintem jobb választás. :)

NO. 2


A közepes hosszúságú, az zöld színű. Vele már kicsit könnyebben ment a festés és vékonyabb vonalakat is húz szerintem. Könnyebb volt kerekíteni a szívecskét is és a 2-est is, mert hosszabb szőre van, mint az előzőnek. :)

NO. 3


A leghosszabb szőrű ecset kék színt kapott. Számomra vele volt a legkönnyebb dolgozni. Amúgy is a hosszú szőrű ecsethez vagyok szokva, mert mindig azzal festettem eddig is, de őt most felváltom erre, mert már eléggé szétrágcsáltam a másiknak a végét. :'Dd Kerekíteni is vele volt könnyebb és a vékony vonalak húzása is. :)


Ha ti is szeretnétek ilyen ecseteket, akkor ITT tudjátok megrendelni.
Az MFSQ10 kóddal pedig 10% lejön a vásárlásotok összegéből. :)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena