2014. december 23., kedd

358. bejegyzés: Karácsonyi francia



Tegnap alkottam két manit is kipróbálni, hogy melyik legyen a karácsonyi körmöm.
Az egyiket megfestettem az egyik kezemre a másikat pedig a másikra. Aztán itthon szavazást tartottam, hogy melyik legyen. Hát nem ez győzött, a győztes a következő bejegyzésben lesz.
Bár nekem ez is nagyon tetszett.
Alaplakként az Essence Give my nude, baby! lakkját használtam, ha már másra nem jó legalább erre igen.. :D A francia részt 2 Miss sporty lakkal hoztam össze egy pirossal a klasszikusokból és az oh my gem kollekcióból a piros csillámossal.
díszítésként a gyűrűsujjam és a hüvelykujjam kapott egy-egy hópelyhet a közepén egy-egy piros kövecskével. :)








2 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena