2014. november 29., szombat

327. bejegyzés: Weekly Nail Art Challenge November



Véget ért a Weekly Nail Art Challenge Novemberi fordulója is.
Úgy döntöttem, hogy ezennel nem fogom az összes témára készített manit külön-külön megosztani, hanem egybe ebben a posztban mutatom meg őket. :)
A manik címére kattintva megnézhetitek őket Instagram-on is. :)

Week 1: Favourite Colour


Erről a maniról még hoztam külön bejegyzést is, amit megnézhettek IDE kattintva. :)

Week 2: Movember


A második téma a kihívásban a Movember, avagy bajusz volt. Én egy úriemberes manit készítettem. Még meg is lennék vele elégedve, ha a mutatóujjamat nem festettem volna meg fordítva, de aztán hála a lustaságnak már nem volt kedvem átfesteni. :(

Week 3: Inspired By

A 3. héten valakitől inspirálódnunk kellett. Én Nailstorming-tól inspirálódtam és EZT a manit választottam. Igaz, szinte teljes átalakítással, mert alig-alig hasonlít az eredetire. Ezt a manit egy órán keresztül pepecseltem össze. De szerintem megérte, mert a végeredmény még nekem is tetszett. :)

Week 4: Birds



A 4. és egyben utolsó héten a madarak volt a téma. Egyszer már készítettem madaras manit, de az teljesen más volt, IDE kattintva megnézhetitek. :)
Erre a fordulóra viszont egy nagyon cuki szerelmes-madárkás manit készítettem. :)


Kinek melyik a kedvence? :)




2 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena