2014. október 26., vasárnap

288. bejegyzés: Weekly Nail Art Challenge October - Week 3: Chevron


Ismét elmaradtam kicsit ennek a kihívásnak a posztolásával, ugyanis épp most töltöttem fel instagram-ra a 4. hét manikűrjét.
Na, nem baj. Most még itt a 3. heti manit mutatom meg nektek, amelynek a témája a chevron, avagy cikcakkos manikűr. :) Nekem nincsenek ilyen matricáim, meg amúgy is utálok cellux-szal vagy bármi ilyen ragadós cuccal dolgozni, mert mindig felhúzza a lakkot, ugyanis türelmetlen vagyok annyit várni, hogy teljesen megszáradjon.. :(
De egyébként is jobban szeretem az ecsettel készült munkákat. Én egy vékony ecsettel dolgoztam. A középsőujjamon készítettem ilyen mintát fehér alapon feketével. A gyűrűsujjamat kifestettem egy ezüst CR lakkal két rétegben és erre egy rétegben felkentem még az Essence Be my lucky star ezüst homoklakkját. A többi körmömet pedig egy Lora rózsaszín lakkal festettem ki. :)





2 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena