2014. szeptember 22., hétfő

258. bejegyzés: Életképek #7 | Instagram


Ma azon gondolkoztam, hogy nagyon régen volt már életképes, instagram-os bejegyzés. Ezért ma hozok is egyet nektek. Az össze kép megtalálható instagram-on is, ugyanis mostanában mindent megosztok ott. Eddig is tettem fel képeket szépszámmal, de most talán egy kicsit már túlzásba is viszem. :Dd Na, akkor ezt a bejegyzést uralják a képek!! :)



A jól sikerült manikat mindig megosztom ott is. :)





Mostanában elég sok szelfit és rólam készült képeket is töltöttem fel. Pedig eddig nem nagyon vittem túlzásba. Sőt tartózkodtam tőle, hogy magamról töltsek fel képeket az instagram oldalamra, de nem bírtam megállni. :(



Na meg persze a kajáké is szokott lenni a főszerep. Az első képen pizza és gyrostál látható, ami naggggyon fincsi volt. A második képen kínai tojásos rizs és édes szezámmagos csirke, ami az egyik kedvencem. :P A harmadik képen egy nagyon fincsi bomba energiaital, ami szerintem nagyon finom, én nagyon szeretem. Nem sokban tér el az íze a többiétől, de egy kicsit mégis, amitől finomabb. :) A negyedik képen pedig e legkedvencebbkedvencebb ételem látható, mégpedig a fincsi kis töltöttkáposzta. :3



Volt gyertyás-relaxálós pancsi, amit mostanában szokásba hoztam, mert tényleg nagyon jó, főleg nagyon fincsi illatú illatgyertyákkal.
Volt szalonnasütés is, bár ez még nyár végén, azóta nem is volt életképes bejegyzés. :(
Ezt a gyönyörűséges őszi illatgyertyát pedig ma gyújtottam meg, igaz az illatából nem sokat érzek, mert a betegség miatt az orrom nagyon be van dugulva, de anyu azt mondta az illata is nagyon fincsi.
Aztááán néztem én még Spongyabobot is. Pont akkor megy a TV-be  mikor az ember tanulni próbál.. De nem baj én akkor is megnéztem :Dd



Aztán felraktam Nyuszikával az első közös képünket is, ami még 2012. február 19-éről való. :3
Aztán voltunk Vásárosnaményban a szüleimmel étteremben az évfordulójuk alkalmából és elvittek minket is. :)
Ezt a szép nyakláncot pedig már megmutattam nektek az augusztusi haul bejegyzésben. Ezt a barátomtól kaptam ajándékba 2 és fél évre. :)
Aztán, ha már ajándék akkor volt nemrégiben Gift swap is. :)



Az felső képen az egyik aranyhalacskánk látható. A kerti tavunkban élnek ők. Van még 3 ugyanilyen és egy fehér is. Mostanában már nem úsznak el, amikor közel megyünk a tóhoz, ezért le is tudtam őt kapni valamennyire.
Aztán voltak itt körömlakk pakolgatások is (mondjuk minden héten rendezgetem őket). És megkíséreltem kirakni egy lakkszívet. :)
Naaa igen, és volt a várva-várt és tök értelmes matekházi. Ami azt takarta, hogy 20x le kellett rajzolnunk ugyanazt a szinusz és koszinusz függvényt. :S


Na és végeztem is! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena