2014. június 21., szombat

192. bejegyzés: Colourful nailart challenge - Black and white


Elérkeztünk a kihívás utolsó témájához. Remélem lesz egy új ilyen nagyszerű kihívás is, hogy alkothassunk! :)
Ezt a kihívást pedig Thimmykének köszönhetjük. :)
Az utolsó téma a fekete-fehér színek voltak. Én egy nem is tudom elmagyarázni milyen manit készítettem.. Minden körmömön másféle minta van. Egy kicsit nekem ez már sok is volt, de nem hordtam sokáig, kb. egy napig.. mondjuk mint minden más manit. :/
A hüvelykujjamon a körmömet fehérre festettem, majd a körmöm szélét kihíztam feketével és ebbe jött két kis szív. A mutatóujjamon a körmöt csak félig festettem ki fehérrel és ebbe jött egy fekete kövecske. A középsőujjamon fehérre festettem a körmömet és ebbe festettem egy fekete keresztet. A gyűrűsujjamra egy háromszög került. A kisujjamon a köröm pedig csíkos lett. :) Pinteresten láttam egy ilyen manit és onnan nyertem inspirációt, az én fejemből soha nem pattannak ki ilyen jó dolgok. :D









8 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena