2014. június 17., kedd

187. bejegyzés: Colourful nailart challenge - Neon colours


Nagyon elmaradtam a kihívásokkal. De most bepótolom természetesen. A manik kész voltak, csak mivel hétvégén ballagás volt arra is készülni kellett, haza pedig csak tegnap kerültem most jutottam el odáig, hogy kiposztoljam őket.
Na szóval, a színes kihívás mostani témája a neon színek voltak. Én nagyon oda vagyok értük. Két mani is készült, de az elsővel nem voltam megelégedve szóval készítettem egy újat. Most az elsőt nem mutatom meg mert szerintem tényleg nagyon nem sikerültek jól. :(
Dee a másodikkal úgy ahogy meg voltam elégedve szóval mutatom is. Pinkből és feketéből készítettem el. :)






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena