2014. június 10., kedd

184. bejegyzés: Júniusi körömkihívás - Nyárias


Már a 2. témánál tartunk a Nem és/vagy alig használt lakkok kihívásban. :)
A mai napra egy nyárias manit kellett alkotni. Én egy neonrózsaszín Sissi lakkból és egy Charm limit lila lakkból készítettem el ezt. A Sissi lakkot még csak lakk keverésre használtam, mert annyira nem jó a fedése, de ehhez a manihoz megfelelt. A Charm limit lakkot meg alapból nem használtam még annyira, de most már fogom, mert a mani készítése közben eléggé megszerettem.. (hmm.. elég hasznos ez a kihívás :D) A tavalyi évben az egyik kedvenc körmös technikám az a sós körmök voltak. Most is egy ilyet csináltam. Két rétegben lefestettem a körmeimet és még amíg nem száradtak meg beleszórtam a sót, nagyon imádom ezt a technikát. :)








8 megjegyzés:

  1. Úgy látom, nem csak nekem van problémám a Sissi lakkokkal. :) Egyébként nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hagyományos konyhasót szórtál bele egyébként? :D

      Törlés
    2. Ez az egy van belőle nekem.. és szerintem ez így is marad.. :S
      Köszönöm szépen! :))
      Igen, furán hangzik, de azt! :D

      Törlés
    3. Nekem kettő van belőle, de nagyon megbántam, hogy ilyet vásároltam. :)
      Nagyon jók lettek a körmeid, ezt a konyhasós technikát majd én is kipróbálom. :D

      Törlés
    4. Köszönöm még egyszer! :) És igazán megéri, csak nem a legtartósabb dolog, mert egy nap után kb. már hullik a só lefelé a körömvégekről. :s

      Törlés
  2. Wow! Elismerésem a kivitelezés miatt, nagyon szép *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! Örülök, hogy tetszik! :)))

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena