2014. május 12., hétfő

172. bejegyzés: Lovely Ibiza neon színű homoklakk, rózsaszín :)



Szombaton voltunk barátommal vásárolni és kaptam tőle 2 körömlakkot. Az egyik ez a kis neonrózsaszín csoda. Már nagyon sok blogon láttam ilyen lakkokat és én is szerettem volna a gyűjteményembe. Az ottani kínálatból ez tetszett meg nagyon, bár igaz már nem volt sok belőlük. :( Na mindegy, mert szerintem, ha lett volna akkor is ezt választom, hiszen a kedvenc színem a rózsaszín és ha az a rózsaszín neon is akkor még jobb, hát ha még homoklakk is akkor meg már egyszerűen Isteni. *____*
A körömlakkra rá van írva, hogy csak műkörömre alkalmazható, de láttam, hogy sokan írtátok, hogy a körmeitek épségben maradtak használat után is, szóval nem féltem megvenni. 
Száradási ideje elég gyors szerintem. Az ecsettel is könnyű dolgozni. A színe is nagyon szép. Az üveg 8 ml-t tartalmaz. :)

Vakuval: 



Vaku nélkül: 






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena