2014. május 10., szombat

170. bejegyzés: Colourful nailart challenge - From green to blue :)



Timi színes kihívásának már a második fordulójánál tartunk. A mai színek kéktől zöldig terjedhettek. Én a kéket választottam. Igazából fogalmam sincs miért. :)
Két mani is készült erre az alkalomra, mert az elsővel nem voltam megelégedve. De már így utólag az első jobban tetszik, mint a második. Most mindkettőt megmutatom nektek. :)

1. Őt készítettem először. A körmeim színe igazából szerintem olyan kékeszöldes színű. A gyűrűsujjamra festettem egy szívecskét egy ezüst homoklakkal és annak a körvonalát fehérrel áthúztam. Aztán utána rájöttem, hogy fordítva festettem a szívecskét. Ezt nézzétek el nekem. :)






2. Őt pedig másodszorra készítettem. Ez a mani igazából három színből áll csak a világoskék szín nagyon passzol az alapszínhez, pedig üvegből nézve eléggé elütöttek egymástól. Az utolsó képen látszik talán a legjobban, hogy a világoskék is szerepel a maniban. Celluxos módszerrel csináltam, ami nekem egyáltalán nem való, mert nem vagyok képes kivárni, amíg megszárad a lakk és ráragasztom a celluxot. :s Ez a kisujjamnál meg is látszik. :( 







7 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena