2014. március 4., kedd

137. bejegyzés: Márciusi körömkihívás - Kedvenc szín :)


Ma Manna kihívása is kezdetét veszi. A márciusi kihívást úgy tervezte meg, hogy a témák a kedvenceink legyenek. :)) Szerintem ez nagyon jó ötlet. :)
Nos, térjünk is rá a mai témára, ami a kedvenc szín. Az én kedvenc színem a rózsaszín és a lila. Most a lilát választottam úgy éreztem ez a szín jobban illik ehhez a manikűrhöz. Ihletet ismét pinterest-en kerestem és találtam egy tök jó kis körmöt, amit el is készítettem. :3 
A mutatóujjamon és a gyűrűsujjamon a körmöt lilára festettem. Erre szív alakú sablont ragasztottam és azt a részt körömlakklemosóval lemostam, és a szíveknek a körvonalát fehérrel kihúztam. A többi körmömet lilára festettem és a körömágyhoz két-két követ raktam egymás főlé. :))
Na mutatom a képeket:







3 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena