2013. szeptember 9., hétfő

42. bejegyzés: Könyvkihívás :)) J. K. Rowling: Harry Potter

Belefogtam egy körömkihívásba, melyről ITT olvashattok részletesebben.. :)) 
Ezt a manikűrt már a második fordulóra kellett készíteni. :) Ez most a Harry Potter volt :) 
Az első fordulóra alkotott manikűrömet IDE kattintva nézhetitek meg :D 

 Na akkor térjünk rá a mostani művemre.. A Harry Potter-t imádom, mikor kicsi voltam a tesóimmal óriási rajongói voltunk, és hát természetesen 11 évesen én is vártam, hogy értem jöjjön Hagrid az éjszaka közepén és elvigyen varázslótanoncnak :D Könyvben csak az 1. és a 2. részt olvastam, de az összes filmet láttam. :DDD
ami először eszembe jut a filmről az a villám alakú sebhely Harry fején, a szemüvege, és a varázspálca :D Nos hát ezt alkottam :D






2 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena